sobota, 21 sierpnia 2010

EMOLIENTY-

Jak każdy rodzic wie, dziecko chorujące na AZS nigdy nie rozstanie się z środkami pielęgnacji skóry jakimi są emolienty.

Muszę przyznać, że jestem prawdziwą weteranką jeśli chodzi o stosowanie równych marek tych środków u swojego dziecka. Pragnę zatem podzielić się moimi obserwacjami, dzięki czemu, mam nadzieje, będzie Wam latwiej wybrać środek odpowiadający Waszemu dziecku.


Marki jakie stosowałam:



  1. Balneum
  2. Oilatum
  3. Oillan
  4. Exomega
  5. Emolium



1. BALNEUM

Balneum intensiv - emulsja do ciała




Muszę przyznać, że ten preparat daje najlepsze efekty w pielęgnacji mojego dziecka. Emulsja ta ma półpłynną konsystencję, jest bardzo tłusta. Jedna aplikacja wystarczy na kilka godzin, doskonale uśnieża świąd. 200ml, w moim przypadku starcza na miesiąc.











Balneum Hermal plus - dodatek do kąpieli







Preparat dosyć wydajny, delikatnie uśnieżał świąd, jednak wedlug mnie nie przynosił spodziewanej ulgi dziecku. Stosowałam go 2 miesiące i zrezygnowałam.










2. OILATUM

Oilatum - emulsja do kąpieli




Wielkim plusem tego produktu jest jego cena oraz to, że jest sprzedawany w trzech wariantach : 150ml, 250ml, 500ml. Innymi słowy, do wyboru, do koloru. Ponadto muszę przyznać, że bardzo dobrze pełni swoją funkcję. Skóra dziecka po kąpieli jest bardzo nawilżona i gładka. Zdecydowanie lepiej zdaje sprawdzian niż balneum.









Oilatum Soft - emulsja do kąpieli




Produkt sprzedawany w dwóch wariantach: 250ml i 500ml. Seria Soft nieco droższa aniżeli zwykłe Oilatum. Ja szczerze mówiąc nie zauważyłam różnicy, zatem po co przepałacać.






Oilatum Soft Krem





Produkt rówież sprzedwany w kilku wariantach: 40g i 70g. Muszę jednak przyznać, że rozczarowałam się. Nie zdał egzaminu w ogóle. Skóra nawet od razu po posmarowaniu była sucha. Szkoda pieniedzy.







Oilatum Soft Szampon





Naprawdę delikatny produkt. Nie podrażnia oczu, włoski po użyciu szamponu są puszyste, a skóra głowy nawilżona. Dodatkowo jest bardzo wydajny. Zdecydowanie mogę polecić ten produkt.

1 komentarz:

  1. Detektywi Otwock - Usługi Detektywistyczne na terenie Otwocka. Dzwoń na numer 502 492 132, 535 440 037. Prywatni Detektywi Monika i Krzysztof

    OdpowiedzUsuń